poniedziałek, 10 czerwca 2013

Początki mojego istnienia tutaj - Może by tak się przywitać?

Witam. 

Nazywam się Iwona i na tym blogu, będę pisała o naukowych plotkach, faktach i ciekawostkach. Jeśli interesują Was takie klimaty, to mam nadzieję, że będziecie odwiedzać mój blog. Postanowiłam założyć serie, w których będę pisać fakty, itp. o temacie danej serii. Teraz je wymienię:
- Chemia    2.            
- Fizyka    1.
- Matematyka     3.
- Biologia     5.
- Geografia     4.
Wyżej wymienione serie, będą tworzyć pewną całość, którą nazwę Przedmiotami ścisłymi. Kolejną taką całością, będzie Informatyka, a w niej po kolei serie:
- Komputer     1.
- Internet     2.
- Praca przy komputerze     4.
- Nauka przy komputerze     3.
Cyferki przy seriach oznaczają kolejność ich powstawania, np. w Przedmiotach ścisłych, matematyka powstanie jako 3 seria.

Może coś o mnie...

Nazywam się Iwona Kantar. Mam 25 lat. Nauką interesuję się już od zawsze. Odkąd pamiętam, bardzo lubiłam chodzić do szkoły. Lubiłam się uczyć, odrabiać lekcje i pomagać znajomym w nauce. Mama mówiła na mnie młody Einstein. Ale dość już tych przechwałek. Na tym blogu postanowiłam podzielić się z Wami moją wiedzą. Mam nadzieję, że znajdziecie tu coś dla siebie.
Informacje dla tych, których to nie interesuje


Proszę tych, których nie ciekawi temat mojego bloga o: nie dodawania obraźliwych i złośliwych komentarzy, nie kopiowanie moich tekstów na własne korzyści.
Myślę, że swoim blogiem przyciągnę wielu czytelników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz